دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1395 - 12:13
در مراسم تودیع‌ومعارفه مدیرکل حراست مرکز پژوهش‌های مجلس

جلالی: کار علمی و پژوهشی نیازمند آرامش و دوری از تنش است

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس کار علمی و پژوهشی را نیازمند آرامش و دوری از تنش دانست و گفت: باید با نگاهی علمی و کارشناسی به مجموعه مرکز پژوهش‌های مجلس تلاش کنیم تا تهیه و تدوین گزارش‌های کارشناسی مرکز همچنان ادامه داشته باشد.
کد خبر : 79735

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از خانه ملت، مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قبلی و فعلی حراست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی صبح امروز -دوشنبه 6 اردیبهشت ماه- با حضور کاظم جلالی رئیس این مرکز برگزار شد.


کاظم جلالی در این نشست با تقدیر و تشکر از زحمات عزت‌الله آقابابایی مدیرکل سابق حراست مرکز پژوهش‌های مجلس، مسئولیت حراست را یکی از وظایف خطیر در ادارات و سازمان‌ها دانست و تصریح کرد: با توجه به تهدیدات متعددی که در عرصه‌های مختلف نسبت به جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، مجموعه حراست مسئولیت مهم و خطیری در حفاظت و صیانت از افراد و اسناد برعهده دارد.


وی دقت‌بینی و نکته‌سنجی در مجموعه حراست را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش شود اگر فردی دچار انحراف شد به سرعت و با نگاهی دلسوزانه آنها را در مسیر صحیح قرار دهیم.


جلالی با اشاره به روند کار علمی و کارشناسی مرکز پژوهش‌های مجلس، تاکید کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس در طول 20 سال فعالیت و کار پژوهشی به رشد و بالندگی امروز خود رسیده است که امید آن می‌رود تا این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.


وی در ادامه کار علمی و پژوهشی را نیازمند آرامش و دوری از تنش دانست و یادآور شد: باید با نگاهی علمی و کارشناسی به مجموعه مرکز پژوهش‌های مجلس تلاش کنیم تا تهیه و تدوین گزارش‌های کارشناسی مرکز همچنان ادامه داشته باشد.


رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در ادامه با آرزوی توفیق روزافزون برای عزت الله آقابابایی در مسئولیت مهم جدید در مرکز حراست قوه مقننه و همچنین تشکر از حضور حسین گیلانیان به عنوان مدیرکل جدید حراست مرکز پژوهش‌های مجلس، بر لزوم صیانت از اسناد و افراد در مرکز پژوهش‌های مرکز با حفظ آرامش تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته